Programmid

Keskastme juhi koolitus -> konsultant Igor

Kui teie ettevõtte keskastmejuht on tõusnud oma positsioonile tänu tublile tööle ettevõttes, siis suure tõenäosusega on ta olnud parim oma ala spetsialist antud valdkonnas. Kui nende teenete eest on talle omistatud juhiroll, siis võib juhtuda, et töötaja vaevleb temale pandud kohustuste all. Ta võis olla küll väga hea spetsialist ning sai isegi hakkama oma osakonna eestvedamisega, kuid nüüd olles juhi kabinetis, vajab ta professionaalset tuge ja nõustmaist, kuidas toime tulla uute kohustuste ja suurenenud vastutusega. Tema igapäevaseks tööks on nüüd ettekannete ja rapordite koostamine, pidev emailide voog, millele on vaja vastata, allkirjastamist ootavate arvete kuhi lauanurgal ning lõputud koosolekud ja telefonikõned. Selle kõige kõrvalt peab tal jääma aega tegelda oma põhitööga ning pakkuda pidevalt osakonna effektiivsust tõstvaid parendusettepanekuid oma juhatusele. Kui teie ettevõtte keskastme juht on tulnud otse ülikooli pingist, siis on tal vaja õppida töökeskkonna reegleid ja tavasid, et sulanduda uude kollektiivi ning saada enesekindlust oma juhtimisalasel positsioonil.
Meie Ettevõte pakub 6-kuulist keskastme juhtide koolitsuprogrammi, mille käigus õpetatakse juhtimisalaseid metoodikaid, arendatakse koolitatava juhiomadusi ning määratakse tema tugevad küljed, mida edasi võimendada või tasakaalustada koos teiste omadustega.
Meie aitame leida sellise töötaja tugevad küljed, õpetame toime tulema pidevalt kasvava koormusega, anname talle võimaluse vaadelda end kõrvalt ja koostame individuaalse arengukava, mis valmistab töötaja ette oma uuteks kohustusteks. Kõige parem motivatsioon töötajale on võimalus teha selget ja arusaadavat tööd, millega ta saab hakkama ning saab ka oma tulemuste eest tunnustust. Selle eelduseks on õige ettevalmistus ning töö kohandamine vastavalt inimese profiilile (mitte vastupidi).

Koolitusetapid: Arenguvestlus, kohtumine juhiga, ametijuhend, motivatsioonitest, isiksusetest, vestlus alluvatega. Iganädalane koolitus 2-3 tundi. Üks tund nädalas koos koduste ülesannetega.

Koolituse teemad: videokoolitus, olukordade läbimängimine. Ajajuhtimine, delegeerimine, koosoleku pidamine, suhtlemine kliendiga/tarnijaga, majasisene suhtlemine, enesekehtestamine, rahvusvahelise telefonikoosoleku korraldamine, KPI indikaatorite määratlemine, oma meeskonna motiveerimine, multitasking, 5S, LEAN, uute kliendisuhete loomine, kliendisuhete hoidmine, efektiivsed töövõtted, oma töökoha analüüs, oma töötajate töökohtade analüüs (arvuti), sotsiaalmeedia ettevõttes, töö ohutus, kontori reeglid ja kord.

Müük- ja klienditeenindus -> konsultant Urmo
Ettevalmistus, esmakontakt, telefonimüük, kohtumise põhitõed, küsimuste küsimine, argumenteerimine, kriitika, klienditeeninduse A&O, müük kui näitlemine, teenus vs toode, emotsioonide juhtimine, lubaduste andmine & pidamine, head / halvad kliendid, müügiprotsess, ajaplaneerimine, eesmärgistamine, close`imine, EI pole vastus!

Karjäärinõustamine -> konsultant Igor

Ärijuhtimine ja nõustamine -> konsultant Urmo
Firma kuluuur, väärtused
Töötaja värbamine, kandideerimine 

Mentorlus-> konsultant Urmo