Konsultant Urmo Paluste
Kuidas saan kasulik olla?Minu varasemad kogemused erinevates teenindusettevõtetes on andnud teadmisi ja kogemusi klientide teenindamisest ja müügiprotsessidest. Minu peamine tugevus on kogemused – olen töötanud pea 20 aastat teenindusvaldkonnas. Olen teinud firmasiseseid koolitusi, läbinud erinevaid maailma tipptasemel koolitajate (firmade) koolitusi nii Eestis kui välismaal. Kogemused ettevõtlusega ja tegevjuhi ametikohal on andnud ideesid ja teadmisi, kuidas seada ettevõtetes eesmärke, koolitada ja motiveerida inimesi, parandada klienditeeninduse- ja müügiteadmisi.
Kuna
inimesed ja ettevõtted on erinevad ning vajavad eraldi lähenemist,
teen pakkumisi vastavalt vajadusele. Räägime läbi, mis on
kitsaskohad, mida peaks/võiks arendada.
Seetõttu
ei koosta ma valmis koolitusprogramme või kavasid – igaüks kes
tunneb, et minu varasem kogemus ja teadmiste pagas võiks neid
aidata, võtab ühendust ning arutame! Eelkõige lähtun põhimõttest,
et lõpptulemusest saaksid kasu mõlemad osapooled.
Võtke julgelt ühendust ja räägime! info@jup.ee
Minu
profiil:
Olen
lõpetanud Hiiu Põhikooli, Lasnamäe Üldgümnaasiumi ja TTÜ
Kõrgema Majanduskooli Finantsjuhtimise erialal. Ülikooli ajal
töötasin kooli kõrvalt ühes trükikojas ja müüsin raamatutesse
reklaami. Samal ajal proovisime koos õbraga ettevõtlust - tõime
Soomest mõõteseadmeid Eestisse.
Klienditeenindusalase
kooli sain firmas ESS (tänane G4S) - olin seal klienditeenindaja.
Peale 3 aastat liikusin edasi logistikasektorisse (Balti Logistika).
Seal veedetud 5 aastat olid mulle väga olulised, just
müügikogemuste/ teadmiste omandamise poolest. Hindan kõrgelt oma
selle aja ülemusi ja mentoreid (Vallo Arumäe, Mait Marran).
Järgmine samm oli DHL, kus veedetud 3 aastat andsid mulle
väärtusliku rahvusvahelise kogemuse (tööreisid, rahvusvaheline
suhtlemine jne). Sellest edasi 5 aastat Kühne+Nagelis vormisid minu
müügi-ja juhtimisalaseid teadmisi ning kogemusi kõige enam -
müügimeeskonna juhina sain rakendada omandatud oskusi ja teadmisi
motiveerimise ja coachimise osas. 2014 aastal otsustasin vastu võtta
pakkumise hakata rahvusvahelise logistikafirma Eesti juhiks (Hellmann
Worldwide), kus sain lisateadmisi ning kogemusi nii inimeste kui
protsesside juhtimise osas.
Täna tegutsen endiselt logistikavaldkonnas müügi- ja teeninduse alal.
Olen
osalenud paljudel koolitustel, nii klienditeeninduse- kui müügi
valdkonnas. Pean siiski oma tugevuseks mitte teoreetilist tausta,
vaid praktilisi kogemusi klientidega suhtlemisel üle 20 aasta. Olen
näinud, mida tehakse klientidega suhtlemisel valesti ja tean kuidas
võiks teha teisiti (olenevalt soovitud eesmärgist).
Olen aru saanud, et üks suurimaid puudusi müügiorganisatsioonides on see, et müügitöötajad ei tea ettevõtte eesmärke või ei saa aru, miks neid vaja on. Soovin anda edasi oma kogemusi selleks, et klienditeenindajad ja müügi-inimesed Eestis pakuksid paremat teenindust, tõstaksid enda ja firma kvaliteeti ning loomulikult täidaks enda ja firma eesmärke.