Konsultant Urmo Paluste

Kuidas saan kasulik olla? 

Minu varasemad kogemused erinevates teenindusettevõtetes on andnud teadmisi ja kogemusi klientide teenindamisest ja müügiprotsessidest. Minu peamine tugevus on kogemused – olen töötanud pea 20 aastat teenindusvaldkonnas. Olen teinud firmasiseseid koolitusi, läbinud erinevaid maailma tipptasemel koolitajate (firmade)  koolitusi nii Eestis kui välismaal. Kogemused ettevõtlusega ja tegevjuhi ametikohal on andnud ideesid ja teadmisi, kuidas seada ettevõtetes eesmärke, koolitada ja motiveerida inimesi, parandada klienditeeninduse- ja müügiteadmisi.

Kuna inimesed ja ettevõtted on erinevad ning vajavad eraldi lähenemist, teen pakkumisi vastavalt vajadusele. Räägime läbi, mis on kitsaskohad, mida peaks/võiks arendada.
Seetõttu ei koosta ma valmis koolitusprogramme või kavasid – igaüks kes tunneb, et minu varasem kogemus ja teadmiste pagas võiks neid aidata, võtab ühendust ning arutame! Eelkõige lähtun põhimõttest, et lõpptulemusest saaksid kasu mõlemad osapooled.

Võtke julgelt ühendust ja räägime! info@jup.ee

Minu profiil:
Olen lõpetanud Hiiu Põhikooli, Lasnamäe Üldgümnaasiumi ja TTÜ Kõrgema Majanduskooli Finantsjuhtimise erialal. Ülikooli ajal töötasin kooli kõrvalt ühes trükikojas ja müüsin raamatutesse reklaami. Samal ajal proovisime koos õbraga ettevõtlust - tõime Soomest mõõteseadmeid Eestisse.

Klienditeenindusalase kooli sain firmas ESS (tänane G4S) - olin seal klienditeenindaja. Peale 3 aastat liikusin edasi logistikasektorisse (Balti Logistika). Seal veedetud 5 aastat olid mulle väga olulised, just müügikogemuste/ teadmiste omandamise poolest. Hindan kõrgelt oma selle aja ülemusi ja mentoreid (Vallo Arumäe, Mait Marran). Järgmine samm oli DHL, kus veedetud 3 aastat andsid mulle väärtusliku rahvusvahelise kogemuse (tööreisid, rahvusvaheline suhtlemine jne). Sellest edasi 5 aastat Kühne+Nagelis vormisid minu müügi-ja juhtimisalaseid teadmisi ning kogemusi kõige enam - müügimeeskonna juhina sain rakendada omandatud oskusi ja teadmisi motiveerimise ja coachimise osas. 2014 aastal otsustasin vastu võtta pakkumise hakata rahvusvahelise logistikafirma Eesti juhiks (Hellmann Worldwide), kus sain lisateadmisi ning kogemusi nii inimeste kui protsesside juhtimise osas.
Täna tegutsen endiselt logistikavaldkonnas müügi- ja teeninduse alal.

Olen osalenud paljudel koolitustel, nii klienditeeninduse- kui müügi valdkonnas. Pean siiski oma tugevuseks mitte teoreetilist tausta, vaid praktilisi kogemusi klientidega suhtlemisel üle 20 aasta. Olen näinud, mida tehakse klientidega suhtlemisel valesti ja tean kuidas võiks teha teisiti (olenevalt soovitud eesmärgist).

Olen aru saanud, et üks suurimaid puudusi müügiorganisatsioonides on see, et müügitöötajad ei tea ettevõtte eesmärke või ei saa aru, miks neid vaja on. Soovin anda edasi oma kogemusi selleks, et klienditeenindajad ja müügi-inimesed Eestis pakuksid paremat teenindust, tõstaksid enda ja firma kvaliteeti ning loomulikult täidaks enda ja firma eesmärke.